L O L


خلوتگاه من و دوستان

قلمرو قلبهای ما

آقایون و خانوما اینجاب خودم بعد از مطالعه و دیدن خیلی از وبلاگ های که توسط ما ایرانی ها نوشته میشن به این

نتیجه دست پیدا کردم که از 75/000/000 نفر ادم جمعیت ایران اگر همه را بگیم وبلاگ بسازن چیزی در حدود

69/999/998 نفر وبلاگ عاشقی میزنن و همه عاشق هستن  و در اینجا باز باید بگم که نصف این جمعیت شکست

عشقی خوردن و یا امور روانی ایشان به جامعه سلامت یا همون تیمارستان کشیده و باید بگم خدا به ما رحم کنه

بعد اون دو نفر میمونه که یک نفرش احتمالا عاشق واقعی هست و نیازی نمیبینه این چیزا را تو وبلاگ بگه چون

عشقش را بالا تر میدونه  و نفر اصل کاری بعدی هم منم که فکر کنم هنوز عاشق نشدم پس بزن دست قشنگه

راااااااااااااااا


LOL



نظرات شما عزیزان:

ساعت22:02---7 بهمن 1391
هر کسی مطلب عاشقانه میزنه دلیل نمیشه که عاشق باشه...هر کسی یه متنی دوست داره با توجه به علایقش وبلاگ میسازه ... اگه کسی وب عاشقانه ساخت معنیش این نیست که عاشق باشه....موفق باشید ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سلامp ///خب نظرت قابل احترام هست ولیاین حرفت یه جوریه خودت میگی با توجه به علایقش یه متن میزاره وقتی من به یه چیزی علاقه دارم یعنی درون من اون چیز حالا شده یه ذره وجود داره ببخشید طرف مینویسه عاشقاتم و در مورد لذت عشقشو و یا ضربه های عشقش مینویسه مطمئن باش درونش عاشقه یا دوست داره عاشق باشه یا کسی را دوست داره و از این راه ابراز عشق میکنه سپاس بابت نظرت

ziba
ساعت22:52---5 بهمن 1391
خو یعنی تو عاشق نشدی دیگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,ساعت 18:20 توسط kiyan| |


Power By: LoxBlog.Com